Piccoline / Kundeservicemedarbejder

Piccoline/kundeservice 

 

Vil du arbejde på kontor med håndtering af ordrer, smykker og ’girlystuff’ 

Ønsker du at få erhvervserfaring i dit sabbatår eller er du et sted i dit liv, hvor du ønsker et fuldtidsjob, så søger vi en 30-37 timers piccoline/kundeservicemedarbejder, der kan hjælpe vores kundeservice med ordrepakning og diverse ad hoc-opgaver på vores kontor i Hillerød. 

Sistie og Izabel Camille er kendte og veletablerede smykke- og accessoires brands på det danske og norske marked. En spændende virksomhed med store vækstambitioner både i Danmark og på eksportmarkeder.  

 

Opgaver 

  • Hjælp til ordrebehandling og pakning 
  • Hjælp til betjening af kunderne på telefonen 
  • Behandling af returforsendelser 
  • Webshopadministration og -opdatering 
  • Oprydning 
  • Administrative ad hoc-opgaver 

 

Profil: 

  • Du elsker smykker og ’girlystuff’ 
  • Du er struktureret og kan lide når der er travlt 
  • Du kan tage ansvar for dine opgaver  
  • Du ønsker et job på 30-37 timer (arbejdstid mellem 8-16.00) 

 

Det er vores ambition, at kunden skal opleve den bedste kundeservice, via telefonen, behandling af ordrer og reklamationer gennem den daglige kontakt med Sistie og Izabel Camille. 

Du vil indgå i tæt samarbejde med vores kundeservicemedarbejdere og vores øvrige team på kontoret. 

Hvis ovenstående er det job, du vil være glad for at stå op til om morgenen, vil vi se frem til at modtage din ansøgning. Den skal sendes til Birgitte Milling – på mail bm@izabelcamille.com 

 

Tiltrædelses snarest og løbende ansøgningsfrist